A Starbucks kávézólánc 2010 óta jelen van Magyarországon: 37 üzletével a nagyobb városokban található meg.
A vállalat idén több kávézóját is megújította, a folyamatos fejlődés következő lépéseként pedig megnyitja első drive-thru üzletét.
A cég szerint ezzel újraértelmezik a Coffee To Go elvét, így egyenesen az autóból rendelve élvezhetik a vendégek az italaikat, valamint a szezonális kínálatot – írja a Világgazdaság.
A kávézólánc legújabb üzlete december 19-től várja a vendégeket a vecsési Market Central Ferihegyben.
Az első magyarországi Drive-Thru megnyitásával immár 38 helyszínen várjuk vendégeinket országszerte
– mondta Ewelina Muszynska, a Starbucks Magyarország és Szerbia regionális igazgatója.
Falhoz csapják a vörös csészét: kiborultak a Starbucks dolgozói
Nem csitulnak a kedélyek a népszerű globális kávézólánc, a Starbucks háza táján. Az angol nyelvű sajtó Red Cup Rebellion néven említi a dolgozók sztrájkját, amelyet úgy időzítettek, hogy az a cég vezetésének különösen fájdalmas legyen. Bővebben --->Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Fordulat a kereskedelmi háborúban: Kína csendesen visszalépett

Még soha nem készültek így pápa temetésre, ez várja a Rómába érkezőket

Rossz hír a magyar autósoknak: jöhet a gyakoribb műszaki vizsga

Egy újabb magyar miniszter szólalt meg az uniós tagságunkról, minden megváltozhat

Demkó Attila: A remény óriási erő, az ukrán hadsereg még nincs az összeomlás küszöbén

Újra lecsap az ezermilliárdos veszedelem a magyar költségvetésre?

Utasok tízezreit érinti a menetrendváltozás májustól

Pusztító olajszennyezés sújtja a horvát tengerpartot, nagy a veszély a magyar turisták kedvelt partszakaszán

Túl sokan vannak? Kizárhatnak 13 bíborost a konklávéból, ezen múlhat a választás
