Állítólag százmillió euró körüli összeget fizetnek az üzletágért, amely nem váltotta be maradéktalanul a hozzá fűzött reményeket, így az amerikai piacról például 2019-ben kénytelenek voltak kivonulni.
A Share Now 14 európai nagyvárosban, így Budapesten is jelen van. Flottája tízezer autót számlál, negyedük elektromos hajtású, míg felhasználóik száma meghaladja a hárommilliót. A Stellantis hasonló profilú szolgáltatása, a Free2move 2500 gépjárművel üzemel - írja a portál.
Kapcsolódó
Brigitte Courtehoux, a Stellantis illetékese szerint újabb lépést tettek afelé, hogy a világ legnagyobb autómegosztó szolgáltatójává váljanak, és elérjék a 2025-re kitűzött 700 millió eurós és a 2030-ra várt 2,8 milliárdos forgalmat.
Az üzletág eladásával a BMW és a Mercedes-Benz együttműködése nem szakad meg, közös mobilitási platformjukon, a Free Now-n rollerektől az autókon át a taxikig számos járművet lehet foglalni, míg a Charge Now az elektromos töltőhálózathoz enged hozzáférést.
A Stellantis árfolyama 2,1 százalékkal erősödött.
Legolvasottabb
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Nem sokat ér az emelés, alig pár hónapig húznák ki a nyugdíjasok
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Áll a bál a Shellnél: benzin helyett többen vízzel tankoltak az M7-esen
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV