A Kraft marketing célokra használja krémsajt-hiányát: 20 dollárt oszt azoknak, akik hajlandóak lemondani a Philadelphia sajtjukkal készült sajttortáról, írja a CNN Business nyomán a Forbes.
Az idei ünnepi időszak néhány szerencsés számára 20 dollárnyi desszertet hozhat, amelynek árát az amerikai Kraft, a Philadelphia Krémsajt gyártója állja. Az alapötlet: azok, akiknek idén a sajtkrém-hiány miatt nélkülözniük kell a sajttortát az ünnepi menüből, kárpótlásul bármilyen más süteményt kaphatnak a Kraft pénzén.
Akiket érdekel az akció, nincs más dolguk, mint regisztrálni egy külön erre a célra létrehozott weboldalra. December 17-én és 18-án 18 000 szerencsést választanak ki közülük, akik jogosulttá válnak a karácsonyi pénzvisszatérítésre. A blokkokat a cégnek küldhetik majd el néhány héttel a sorsolás után.
A Kraft az akciót arra használja, hogy elcsendesítse az üres krémsajtos polcok körül támadt szélvihart – és emlékeztesse a vásárlókat a Philadelphia sajtkrémre anélkül, hogy bármiféle rossz érzést kapcsoljanak a márkához.
A krémsajt az elmúlt időszakban vált a legnehezebben elérhető termékké.