A fapados a március végén zárt 2014/2015-ös pénzügyi évet 5,654 milliárd euró, az előző évi 5,037 milliárd eurónál 12 százalékkal nagyobb árbevétellel, és 867 millió euró nyereséggel zárta, ami 66 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbi 523 millió eurót.
A Reuters felmérésében szereplő elemzők átlagosan 866 millió euró nyereséget vártak.
A Ryanair 90,6 millió, az előző évinél 11 százalékkal több utast szállított az elmúlt pénzügyi évben. Az év elején a cég az utasszám 4 százalékos növekedését helyezte kilátásba. A társaság járatainak kihasználtsági mutatója 83 százalékról 88 százalékra emelkedett.
A társaság költségei öt százalékkal csökkentek az üzemanyagárak mérséklődésének köszönhetően. A társaság az üzemanyagárakat kiszűrve is szinten tudta tartani egységre jutó költségeit annak ellenére, hogy növelte a magasabb árszintű, "elsődleges" repülőterekre közlekedő járatainak számát. A forgalom és a járatkihasználtság növekedését a Ryanair az alacsony jegyárai mellett az utazóközönség körében javuló tapasztalatoknak tulajdonítja.
A cég a forgalom növelése és az eredményesség javítása érdekében 2014 és 2018 között 183 Boeing B737-800-as, illetve 2019 és 2023 között 200 Boeing B737 Max 200-as gépet állít forgalomba. A gépek a jelenleginél 18 százalékkal hatékonyabb hajtóművel rendelkeznek. A társaságnak a 2015-ös nyári csúcsszezon lebonyolításához 320 repülőgép áll a rendelkezésére.
A fapados idén a 100 milliós utasszám átlépésére és 940-970 millió euró nyereségre számít. A keddi dublini sajtótájékoztatón elhangzottak szerint a társaság jegyárai a következő hat hónapban "nagyjából változatlanok" lesznek.