A 2019 januárjában Sanghajban alapított gigagyár a Tesla első ilyen létesítménye volt az Egyesült Államokon kívül, és a gyártás az év decemberében elindult.
A sanghaji üzemben az első egymillió autót több mint 30 hónap alatt gyártották le. Körülbelül 13 hónapig tartott a második egymilliomodik autó elkészítése, és ennél is kevesebb időre volt szükség a harmadik egymillióra.
A Tesla 388 ezer elektromos autót adott el Kínában az idei első nyolc hónapban, ami 0,6 százalékkal elmarad az egy évvel korábbitól.
A társaság augusztusban 1,9 százalékkal kevesebb, 63 456 ezer elektromos járművet értékesített, ugyanakkor 19,4 százalékkal több autót exportált.
Ronda és ropogós Elon Musk robotaxija
Új magasságokba emelkedhet a Tesla, bár a CyberCab nem tud repülni. Erről itt olvashat többet >>>
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Brüsszel megunta az óraátállításosdit, el is dőlt a kérdés

Miért vártak heteket, hogy ledobják a bombát Orbán Viktor csatájában?

Eurómilliárdos veszteséget halmozott fel a Magyarországon is leépítő autóipari beszállító

Hidegzuhany jött a németek csoda fegyvergyártójára

Előbb-utóbb elgondolkodnak a láncok tulajdonosai, hogy érdemes-e Magyarországon maradni

Megjöttek az első tapasztalatok a szabad szakrendelő-választásról

„Süvít, mint egy hajtómű", lemond Vucic, ha kiderül, hogy bevetették - perdöntő felvételek jöttek ki

Egész Európa pirosba borult reggel

Orbán Viktor: egy kormánnyal szemben nem lehet csatát nyerni
