Teljesen újra akarja pozicionálni az autópiacon a Tata Nanót, a világ legolcsóbb autóját a gyártó, miután értékesítése szabadesésben zuhan. Az eladások soha nem kerültek köszönő viszonyba a tervekkel: a 2009-ben bemutatott miniautóból évente 70−100 ezer kelt el a tervezett milliós nagyságrend helyett. Idén áprilisban például 948 Nanót adtak el az egy évvel korábbi 8000 helyett.
Az eredeti koncepció kizárólag hibás elemeket tartalmazott: a motorkerékpárosok nem ültek át az autóba, mert nem tudják kifizetni a pluszüzemanyagot, az első autójukat vásárlók túl szokatlannak tartották az autót és az "olcsóautó-imázs" még Indiában is visszájára sült el.
Ráadásul az autót csak az első vevők vehették meg 100 ezer rúpiáért (akkor 2000 dollár), másoknak az alapanyagok drágulása miatt legalább 150 ezret kellett fizetniük. Végül az autósok fele arra panaszkodik, hogy a Nano hol itt, hol ott hajlamos kigyulladni. A Tata ezért mostantól fiataloknak való, praktikus városi miniként kínálja az autót, amelybe egyre több extrát szerelnek, kezdve a szervókormány beépítésével.