A cég arról számolt be csütörtökön, hogy közel két év után először nőtt a profitja a második legnagyobb piacának számító Brazíliában, ahol ugyan 4 százalékkal csökkent az értékesített sörmennyiség, a sör literenkénti ára viszont jelentősen, 13,1 százalékkal emelkedett - írja az MTI.
A cég több más fontos piacán is növelte profitját, így például Mexikóban, Kolumbiában, Dél-Afrikában és Kínában, de csak Mexikóban sikerült növelnie az eladott sörmennyiséget. (Komoly kedvezményért küzd a magyar söripar.)
Kapcsolódó
Az egyebek mellett a Corona, a Stella Artois és a Budweiser márkákat forgalmazó óriásvállalat kamat-, adófizetés és amortizáció előtti eredménye (EBITDA) 13,8 százalékkal, 5,73 milliárd dollárra emelkedett, ami alig maradt el a szakértők által várt 5,76 milliárd dollártól.