Az Instagram bejelentette, hogy elkezdi tesztelni a hirdetéseket a keresési eredményekben, hogy elérje a vállalkozások, a termékek és a tartalmak után aktívan kereső felhasználókat. A hirdetések a hírfolyamban jelennek meg, amelyet az emberek akkor görgethetnek, amikor a keresési eredményekből rákattintanak egy-egy posztra – adta hírül a TechCrunch.
A kezdeti tesztelési fázis után a Meta azt tervezi, hogy a következő hónapokban világszerte elindítja a hirdetéseket a keresési eredményekben. Amint a hirdetések elhelyezése széles körben elterjed, a felhasználók világszerte elkezdenek majd a kereséseikhez kapcsolódó hirdetéseket látni.
Ha például a bőrápolás kifejezésre keresnek rá, a keresési találati feedben releváns hirdetéseket láthatnak majd. A hirdetések és a normál posztok közötti különbséget a fiók neve alatt található sponsored felirat alapján lehet majd megkülönböztetni.
Emlékeztető hirdetések
Az Instagram emlékeztető hirdetéseket is indít, amelyek célja, hogy megkönnyítsék a vállalkozások számára, hogy bejelentsék, emlékeztessék és értesítsék az embereket a jövőbeli eseményekről. Az emlékeztető hirdetések lényege, hogy a hirdetőknek segítsenek várakozást kelteni a közelgő eseményekkel kapcsolatban.
A felhasználók választhatják az emlékeztetőket, és három értesítést kaphatnak az Instagramtól. A felhasználók egy nappal az esemény vagy bevezetés előtt, 15 perccel az esemény vagy bevezetés előtt és az esemény vagy bevezetés időpontjában kapnak emlékeztetőt. Az emlékeztető hirdetések a feedben opcióként minden hirdető számára bevezetik.
Ezek az új eszközök azt szolgálják, hogy növeljék a vállalat bevételi képességét egy olyan időszakban, amikor a Meta a hirdetések csökkenését nyögi.
A cégóriás a 2022-es negyedik negyedévi kereseti eredményeinek részeként a múlt hónapban hozta nyilvánosságra, hogy a hirdetési bevételei 31,2 milliárd dollárra csökkentek a tavalyi év azonos negyedévében elért 32,6 milliárd dollárról.
A Meta új hirdetési formátumot indított a Facebook Reels számára, és lehetővé tette a hirdetők számára, hogy hirdetéseket futtassanak az Explore kezdőlapon és a profilok feedjeiben.