Az amerikai nagyvállalat mérnökei a januári balesetek után − amelyeket követően a légügyi hatóságok ideiglenesen megvonták a Boeing 787-esek repülési engedélyét − módosították a gép akkumulátorcsomagját. A Japan Airlines Dreamlinerén a bostoni repülőtéren melegedett túl az egyik lítium-ion akkumulátor, ezt követően a szintén japán ANA légitársaság egyik 787-esének kellett visszafordulnia, miután füstölni kezdtek az akkumulátorok. Az USA közlekedésbiztonsági hatósága továbbra sem tudja, mi okozta a túlmelegedéseket, de úgy látja, hogy a Boeing elegendő biztonsági intézkedést tett.
A seattle-i repülőgépgyártó a korábbitól eltérő, alacsonyabb hőmérsékleten üzemelő akkumulátorokkal cserélte ki a régieket, és az új akkucsomagot rozsdamentes acéldobozba zárja. A rendszert hűtőventilátorral is ellátják, amely a szabadba vezeti a felesleges hőt. A Boeing ennek megfelelően módosította a használatban lévő 50 Dreamlinert, és az Ethiopian Airlines már fel is újította 787-esei repüléseit. A légitársaság ugyanakkor kártérítést kér a gyártótól a kényszerpihenő okozta veszteségeiért. A többi cég május végén, június elején állítja újra forgalomba a gépeit. A Boeing azt is bejelentette, hogy a gyártást is hátráltató hibajavítás ellenére sem módosítja 2013-as értékesítési tervét, amely szerint több mint 60 Dreamlinert ad át vásárlóinak.