Az űrturizmus beindulásával az űr szélén is megjelenhetnek különféle hirdetések. A Business Insider, a hvg.hu által szemlézett cikke szerint a SpaceX és egy kanadai startup már együttműködésre lépett, hogy egy kisebb műhold segítségével fizetett hirdetéseket jelenítsen meg a kozmosz peremén. A SpaceX ebben az ügyletben a hordozórakétát adja, ami a szatellit pályára állításához szükséges.
Az űrben elhelyezett reklámok persze nem olyanok lesznek, mint a klasszikus hirdetőtáblák: a népszerűsíteni kívánt tárgyat vagy szolgáltatást minden esetben a műhold kijelzői jelenítik majd meg, attól függően, hogy a hirdető milyen csomagot kért. A hirdetések összeállítását végző Geometric Energy Corporation (GEC) szerint a cégeknek, illetve magánszemélyeknek úgynevezett tokeneket kell majd vásárolniuk. Ezek biztosítják a hirdetés színét, a kontrasztot, és azt is, hogy a kijelzőn pontosan hol jelenjen meg a reklám.
Az űrbéli reklámokat a CubeSat műholdakkal viszik a magasba. A kereskedelmi célra készült szatellitek viszonylag könnyen módosíthatók. Ez a gyártó nyilatkozata szerint nagy előny, így ugyanis könnyebb kiszolgálni a hirdetői igényeket. Az első promóciós műholdra ugyanakkor még hosszú hónapokat kell várni, az eszköz pályára állítása ugyanis legkorábban 2022-ben történhet meg. A készülék ezt követően a YouTube-on és más videomegosztókon is sugározza majd az általa megjelenített hirdetést.