Kevin, a sárgarépa-figura évek óta a brit Aldi karácsonyi kampányának a szupersztárja, 2016 óta szerepel ezekben.
Top Gun újratöltve
A figurával ellátott termékek nagyon népszerűek, tavaly karácsonykor például korlátozást kellett bevezetni a boltokban, fejenként maximum két darab plüssfigurát lehetett vásárolni.
Idén karácsonykor pedig ismét visszatér Kevin, a reklámfilmet ráadásul a Top Gun film inspirálta - írja a brit Grocer kiskereskedelmi szaklap.
A reklámfilmben Kevin egy MiG-vadászgép helyett a Mikulásról és a szánjáról készít egy fotók, utána pedig katapultál és eltűnik, így kérdés, hogy hazaér-e karácsonyra.
Jótékony célra mentek a plüssrépák
Kevin egyébként a koronavírus elleni harcot is segítette: tavasszal jótékony céllal került árverésre az orvosnak és ápolónak öltöztetett, limitált kiadású 400 darab plüss figura.
A játékokkal a boltlánc a brit állami egészségügyi szolgálat (NHS) dolgozói és a vírus elleni védekezésben résztvevők előtt tiszteleg.