A hatóság megállapította, hogy a légitársaság minden egymillió utasára 811 olyan panasz jut az Egyesült Királyságban, amelyet a Wizz Air nem old meg, és ezért a panaszosnak független szervekhez kell fordulniuk, ha azt akarják, hogy megoldást kapjanak a problémájukra.
Ez a szám még a második legrosszabb statisztikával rendelkező Royal Brunei Airlinest is messze felülmúlja, amelynél 555 panaszt kell független hatósághoz vinni egymillió utasonként.
- olvasható a portálon.
Ezen az egy társaságon kívül viszont mindenki másnak kevesebb mint fele annyi ilyen ügye van:
- az EasyJetnek 245,
- a Ryanairnek 235,
- a British Airwaysnek pedig 166, ugyancsak egymillió utasra vetítve.
"Világossá tettük a Wizz Air számára, hogy a viselkedésük elfogadhatatlan, és elvárjuk, hogy a lejárt határidejű panaszokat még karácsony előtt rendezzék" - mondta Anna Bowles, a CAA egyik vezetője.