A Zalando online életmód- és divatáruház bejelentette, hogy a közeljövőben nyolc új piacon jelenik meg: Horvátországban, Észtországban, Lettországban, Litvániában, Szlovákiában és Szlovéniában még idén, Magyarországon és Romániában pedig 2022-ben - írja a hvg.hu.
A Zalando a közleményében beszámolt tavalyi eredményéről is. Az aktív vásárlóik száma 25 százalékkal nőtt, és elérte a 38,7 millió főt. Az éves árbevételük ugyanebben az időszakban 23,1 százalékkal emelkedett, 8 milliárd euróra.
A cég 2021 első negyedévében 50 százalék körüli bruttó áruvolumen-növekedésre számít, teljes pénzügyi évre vetítve pedig 27-32 százalék növekedést vár, ami 13,6-14,1 milliárd eurót jelent.
A Zalando Európa egyik legnagyobb divat és életmód platformja, amelyet 2008-ban, Berlinben alapítottak. A vállalat 38 millió aktív vásárlóval rendelkezik és 17 piacon van jelen. Termékei között megtalálhatóak a ruhák, cipők, divatkiegészítők és szépségápolási cikkek a világ vezető márkáitól a helyi gyártók termékeiig.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nem üres kézzel utazik Brüsszelbe Orbán Viktor, ezt viszi magával
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Autós támadást terveztek a karácsonyi vásárban, a határon kapcsolták le őket
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Izrael elégtételt vett: levadászták az 1200 áldozatot követelő támadás kitervelőjét