A Zalando online életmód- és divatáruház bejelentette, hogy a közeljövőben nyolc új piacon jelenik meg: Horvátországban, Észtországban, Lettországban, Litvániában, Szlovákiában és Szlovéniában még idén, Magyarországon és Romániában pedig 2022-ben - írja a hvg.hu.
A Zalando a közleményében beszámolt tavalyi eredményéről is. Az aktív vásárlóik száma 25 százalékkal nőtt, és elérte a 38,7 millió főt. Az éves árbevételük ugyanebben az időszakban 23,1 százalékkal emelkedett, 8 milliárd euróra.
A cég 2021 első negyedévében 50 százalék körüli bruttó áruvolumen-növekedésre számít, teljes pénzügyi évre vetítve pedig 27-32 százalék növekedést vár, ami 13,6-14,1 milliárd eurót jelent.
A Zalando Európa egyik legnagyobb divat és életmód platformja, amelyet 2008-ban, Berlinben alapítottak. A vállalat 38 millió aktív vásárlóval rendelkezik és 17 piacon van jelen. Termékei között megtalálhatóak a ruhák, cipők, divatkiegészítők és szépségápolási cikkek a világ vezető márkáitól a helyi gyártók termékeiig.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Eurómilliárdos veszteséget halmozott fel a Magyarországon is leépítő autóipari beszállító

Hidegzuhany jött a németek csoda fegyvergyártójára

Előbb-utóbb elgondolkodnak a láncok tulajdonosai, hogy érdemes-e Magyarországon maradni

Nem tudnak menekülni az antarktiszi tudósok, a csapat egy tagja félelemben tart mindenkit

Új katonai szövetség alakult a Balkánon: máris nagy az aggodalom

Mindenki a MÁV-ot akarja, két óra alatt betelt az 1500 tesztelői hely
Musk foghatja a fejét: a Tesla több mint 46 ezer Cybertruckot hív vissza

„Süvít, mint egy hajtómű", lemond Vucic, ha kiderül, hogy bevetették - perdöntő felvételek jöttek ki

Őrület: Kennedy háborúja a vakcinák ellen elkezdődött, soha többet mRNS, jöhet a madárinfluenza is
