A 249 tételes kínálat felét szolid licitemelkedéssel ütötték le. Nem véletlenül került a katalógus címlapjára Schönberger Armand 1931-es vászna, a Modell enteriőrben. A művész legjobb korszakának remeke 12 milliós kikiáltással indult és 17 millióért ütötték le egy ismert gyűjtőnek. A második legdrágább festmény Batthyány Gyula Bajadérja lett, a teátrális kompozíció középpontjában álló táncosnő a művész jellegzetes figurája. Az 1930-as évekre valószínűsíthető kép kikiáltásánál kétmillióval magasabban, 16 millióért ment el.
Bernáth Aurél Műtermi csendélet háttérben az esteledő Duna-parttal című vászna és Ziffer Sándor merész színhasználatú tájképe egyaránt 5,5 milliós kikiáltással indult és 7,5, illetve 8 millión ért célba. Scheiber Hugó sötét tónusú, olajjal kartonra festett Park című képe kétmillióval emelkedett, 7 millióra. Egy másik Scheiber-mű, a szecessziós jegyeket viselő Padon ülők egymillióért talált gazdára, emellett két férfiportréját is elvitték 600 ezer, illetve 220 ezer forintért. A vajdasági magyar Pechán József méretes,Vén kópé című alkotása 6,5 millió forintért kelt el. A kortársak bőséges kínálatából egy 1965-ös Váli Dezső-olajképért adták a legtöbbet, 2,4 millió forintot. Jól jártak, akik a nemzetközi szcéna geometrikus absztrakt vonulatának ismert alkotóitól, az Abigail Budapesten és Moszkvában is bemutatott Párizsi Kocka kiállításának művészeitől vásároltak. Mitsouko Mori, Albert Rubens, Gaël Bourmaud, Nem's Judith és mások munkáit jóval a nemzetközi árak alatt szerezték meg.