1. Könnyű megközelíthetőség: Az irodahely kiválasztásánál kiemelten fontos szempont. A Margit Palace a Margit híd budai oldalán helyezkedik el, közvetlenül elérhető mind a városi tömegközlekedéssel, mind pedig a fővárost átszelő kerékpárúthálózatról. Az agglomerációból érkezők számára HÉV-vel is könnyűszerrel, átszállás nélkül megközelíthető, ráadásul a híd túloldalán elterülő Pest is sétatávolságra van.
  2. Közelben megtalálható szolgáltatások: Boltok, posta, magán egészségügyi intézmények a szomszédos utcákban, fogászati röntgen, kávézó, bank, ATM és étterem pedig az épületegyüttesen belül található. Emellett a Duna-part és a Margit-sziget közelsége is hozzájárul a dolgozók jó közérzetéhez, lehetőséget biztosítva a munkaidőn kívüli tevékenységeik és kikapcsolódásuk számára.
  3. Irodaméretek igény szerint: A Margit Palace 200-tól 1000 négyzetméteres alapterületekkel várja új bérlőit – ha az igény úgy kívánja, akár 4000 négyzetméteres nagyságig, perspektívát kínálva ezzel azoknak a cégeknek is, amelyek a létszám változásának megfelelően kívánják növelni a bérelt irodaterület nagyságát.
  4. Helyben elérhető munkaerő: A környék lakóövezeteiben, Pest és Buda belterületein jelentős számú, magasabb iskolai végzettséggel rendelkező szakember él. Toborzás esetén ez jelentősen növelheti az irodaházban lévő cégek esélyét arra, hogy helyben és rövidebb idő alatt találjanak megfelelően kvalifikált munkaerőt.
  5. Fenntartható, korszerű környezet: A Margit Palace nem csupán modern irodaépület, az üzemeltetés során a tulajdonos a fenntarthatóságra is kiemelt figyelmet fordít. Az épület megújuló energiát használ, hűtőberendezései energiahatékonyak, EU-konform, biztonságos kerékpártárolókkal is rendelkezik, valamint egyre növekvő számú, elektromos autó töltésére alkalmas parkolóhelyet kínál bérlőinek – tovább növelve ezáltal a bérlők elégedettségét.