Margit Palace: első helyen a környezettudatosság és a bérlői elégedettség (x)
A Covid járvány hatására az irodaházaknak új alternatívákat kell kínálniuk a home office-szal
szemben. A Margit Palace ezen igényeknek megfelelően kialakított környezetével garantálja, hogy az
irodában eltöltött idő ne csupán a munkavégzésről szóljon, hanem egyben kellemes élmény is
lehessen.
Könnyű megközelíthetőség: Az irodahely kiválasztásánál kiemelten fontos szempont. A Margit Palace a Margit híd budai oldalán helyezkedik el, közvetlenül elérhető mind a városi tömegközlekedéssel, mind pedig a fővárost átszelő kerékpárúthálózatról. Az agglomerációból érkezők számára HÉV-vel is könnyűszerrel, átszállás nélkül megközelíthető, ráadásul a híd túloldalán elterülő Pest is sétatávolságra van.
Irodaméretek igény szerint: A Margit Palace 200-tól 1000 négyzetméteres alapterületekkel várja új bérlőit – ha az igény úgy kívánja, akár 4000 négyzetméteres nagyságig, perspektívát kínálva ezzel azoknak a cégeknek is, amelyek a létszám változásának megfelelően kívánják növelni a bérelt irodaterület nagyságát.
Helyben elérhető munkaerő: A környék lakóövezeteiben, Pest és Buda belterületein jelentős számú, magasabb iskolai végzettséggel rendelkező szakember él. Toborzás esetén ez jelentősen növelheti az irodaházban lévő cégek esélyét arra, hogy helyben és rövidebb idő alatt találjanak megfelelően kvalifikált munkaerőt.
Fenntartható, korszerű környezet: A Margit Palace nem csupán modern irodaépület, az üzemeltetés során a tulajdonos a fenntarthatóságra is kiemelt figyelmet fordít. Az épület megújuló energiát használ, hűtőberendezései energiahatékonyak, EU-konform, biztonságos kerékpártárolókkal is rendelkezik, valamint egyre növekvő számú, elektromos autó töltésére alkalmas parkolóhelyet kínál bérlőinek – tovább növelve ezáltal a bérlők elégedettségét.