A Google azzal érte el az első helyet, hogy felhasználónként 39 mutatót gyűjt össze, többek között a a nevet, telefonszámot, fizetési adatokat, a Google-szolgáltatásokon belüli vásárlásokat, e-mail címet, küldött és fogadott e-maileket, tárolt filmek, fotók, fényképek, dokumentumok, táblázatok adatait, valamint a YouTube-on elküldött kommenteket - olvasható a portálon.
Ezen felül rögzíti a keresési kulcsszavakat, a videómegtekintéseket, valamint a tartalmakkal és hirdetésekkel kapcsolatos interakciókat. Még a Google-on keresztül kezdeményezett hívások sem magánjellegűek, mivel a vállalat rögzíti a hívó és fogadó felek számát, az átirányítási számokat, a hívások időpontját és dátumát, a hívások időtartamát és a hívástípusokat.
Twitter
A Twitter 24 adatpontot gyűjt, a Google-lel ellentétben kevés személyes információt: csak a név, felhasználónév, jelszó, telefonszám és e-mail cím kell neki. Emellett nyomon követi az üzeneteket, azok tartalmait, a megtekintett videókat, valamint a tartalommal és hirdetésekkel való interakciókat. Ezen felül még a Twitter-tevékenységek idejét, gyakoriságát és időtartamát, valamint naplózza, hogy a felhasználók egymás közt kikkel lépnek kapcsolatba.
Amazon
Az Amazon csak kevéssel marad le a Twittertől 23 mutatóval: a személyes adatok mellett az egyik érdekesség a cég adatgyűjtési gyakorlatában, hogy beszerzi a felhasználó társadalombiztosítási számát és a jogosítvány adatait, illetve a hitelirodáktól kéri be a a netező hiteltörténetére vonatkozó adatokat.
A Facebook talán a korábbi adatvédelmi ügyei hatására már kevesebb, "csak" 14 adatpontot gyűjt, azok viszont rendkívül érzékenyek. A kék közösségi óriás nyomon követi, milyen emberekkel, csoportokkal lép kapcsolatba a felhasználó, tudja, hogy mikor és mennyi ideig van bejelentkezve a fiókjába, milyen kommenteket, megosztásokat, tranzakciókat hajtott végre közben.
Apple
Az Apple csak a fiók fenntartásához szükséges információkat tárolja, a 12 adatpont közt szerepel a felhasználók neve, e-mail címe, IP-címe, tartózkodási helye és fizetésekre vonatkozó információk. A cupertinói cég esetében a tevékenységnaplózás jellemző még, amivel a felhasználó keresési előzményeit, a tevékenységei idejét, gyakoriságát rögzítik.