Harminc százalékkal nőhet a piacvezető amerikai e-kereskedő, az Amazon amerikai forgalma az idén - számolt be a CNBC az eMarketer piackutató cég tanulmányáról, amit az Index közölt. Ha a jelenlegi 44 százalékos piaci részesedése 49 százalékra emelkedik, akkor a már globálisan értékesítő vállalat csak az Egyesült Államokban 258,2 milliárd dolláros árbevételt érhet el.
A többiek nem bírják ezt a növekedési ütemet. Az eMarketer 2018. végi adatai szerint a 49,1 százalékos részesedéssel vezető Amazon után éles a szakadék, utána az eBay 6,6 százalékkal, az Apple 3,9 százalékkal következik.
Jelentősebb online értékesítő még az elsősorban fizikai üzleteiről ismert kiskereskedelmi lánc, a Walmart 3,7 százalékkal. A lista további cégei a Home Depot, a Best Buy, a QVC-csoport, a Macy, a Costco és a Wayfair, ezek részesedése éppen csak 1 százalék feletti - áll a cikkben.
(Összefogtak a nagyok: fontos változás jön a netes vásárlásoknál - ezt a cikket olvasta?)
A kép forrása: Shutterstock.