Több mint hat éve, 2014 októbere óta szolgálja a fővárosi közösségi közlekedést használókat a Futár - idézi a vállalat közlését az MTI. Idén januárban 1,2 milliónál is több utazást terveztek meg az alkalmazással, és a koronavírus-járvány alatt is csaknem félmillióan használják aktívan a különböző felületeteket, köztük az okostelefonos applikációt.
Bár a fővárosiak jelentős része a közterületi kijelzőkön, a járműveken és az applikáción keresztül találkozik a Futárral, valójában ennél sokkal összetettebb feladatok zajlanak a háttérben - hívták fel a figyelmet.
A BKK forgalomirányító központjában a Futárnak köszönhetően a diszpécserek állandó kapcsolatban vannak a járművezetőkkel, és folyamatosan látják azt is, hogy az egyes járművek merre járnak. Így azonnal be tudnak avatkozni, hogy az utasok a lehető legkevesebb fennakadást tapasztalják egy esetleges forgalmi zavar során.