Tavaly év végén lezárult a negyedik magyar mobilszolgáltató, a DigiMobil tesztüzeme, mely a szolgáltatás ezen fázisában óhatatlanul együtt járt bizonyos technológiai problémákkal, melyek a számlázási háttérrendszer működését sem kímélték - olvasható a portálon.
A szolgáltató bizonyos ügyfelei több internetes felületen arról panaszkodnak, hogy december havi számlájukat csak az elmúlt napokban kapták kézhez, ráadásul azon szokatlanul nagy összeg szerepelt. Ennek az az oka, hogy a cég az érintett ügyfeleknek egyszerre számlázta ki az előfizetés terhére a tavalyi évben végzett parkolási és bizony esetekben úthasználati díjfizetési tranzakciókat - írta a Digi a hwsw.hu-nak.
A cég csak olyan tételeket számlázott ki, amelyeket az ügyfél valóban igénybe vett a mobilparkolás szolgáltatás során. Akinek a hiba következtében kirívóan magas egyszeri fizetési kötelezettsége keletkezett, részletfizetési lehetőséget kérhet az ügyfélszolgálattól - közölték.
A Digi tavaly februárban jelentette be, hogy megállapodást kötött a Nemzeti Mobilfizetési Zrt-vel, melynek eredményeként már az 50-es körzetszámú szolgáltató előfizetőitől is fogad parkolási és úthasználati díjfizetésre irányuló SMS-eket az országos rendszer.
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárdért megy a játék a következő 11 napban
Durva üzenet a mosógépen, visszavitték az utcán hagyott meglepetést
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat