Magyarországon hiánypótló innovációt indítult el, amely összeköti a Z-generáció diákjait az általuk kedvelt márkákkal.
A megváltozott fogyasztói igényekre reagálva a Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődött ki a Diverzum. Az első helyezést elérő csapat innovációjában a felhasználók személyre szabott, pénztárcakímélő, sehol máshol nem elérhető ajánlatokat és kedvezményeket kapnak, amelyek a márkahűségüket is erősíthetik egy-egy brand irányába.
A GrowwDigital 2021-es adatai alapján a magyarországi TikTok-felhasználók 47 százaléka a 18-24 éves korosztályba tartozik, de a felület népszerű a 25-34 évesek körében is.
Többek között az alábbi tippekkel:
● Ne dőlj be a csábításnak!
Akciók, limitált kiadású és épp elfogyóban lévő termékek láttán hajlamosak vagyunk olyan dolgokat is megvásárolni, amelyekre nincs szükségünk. Mielőtt bármit megvennénk, alaposan gondoljuk át, hogy tényleg használni fogjuk-e az adott terméket, vagy csak azért vonzó számunkra, mert éppen féláron kapható, limitált kiadású, esetleg azt próbálják elhitetni velünk, hogy miénk lehet belőle a legutolsó darab.
● Gondold át, biztosan a minőség miatt vagy-e márkahű
Az úgynevezett megerősítő torzítás vásárláskor is működik: azaz csak azokat a tényezőket vesszük figyelembe, amelyeket meggyőznek abban, hogy a kedvenc márkánk termékei a legjobbak. Így hajlamosak vagyunk figyelmen kívül hagyni, hogy az onnan vásárolt árucikkek néhány viselés után esetleg kikopnak vagy kiszakadnak. Vásárlás előtt ezért érdemes feltenni a kérdést: tényleg bevált az adott márka, vagy csak megszokásból vásárolsz újra és újra ugyanonnan?
A Diverzumnak a jövőre vonatkozóan is ambiciózus tervei vannak. „A céljaink listáján szerepel, hogy további fenntartható és kedvelt márkákat tegyünk elérhetővé. A tőkebevonást követően pedig egy külföldi pilot projektet szeretnénk elindítani és a csapatbővítéssel, valamint egy okostelefonos applikáció létrehozásával is tervezünk” – fogalmazott László Miklós, a Diverzum társalapítója.