Mindkét szolgáltatásnak több mint egymilliárd fős felhasználói tábora van, s egyelőre inkább viszik, semmint hozzák a pénzt az anyacég számára.
Az Instagramot a tervek szerint előbb lepik el a reklámok, 700 ezer felhasználójának nem kis "örömére". A fényképmegosztó szolgáltatást nemrég a tőzsdére bevezetett Snaphez tartozó Snapchat versenytársának szánják - írta a lap.
Zuckerberg szerint a Messenger körül még sok a teendő, és a következő évek meghatározó jövedelemforrásai továbbra is a videóhirdetések lesznek. A Facebook a 70 milliárd dolláros amerikai tévés reklámpiacon is megvetné a lábát, ennek érdekében újabban tartalomgyártással is foglalkozik: tévéshow-kat és rövid sorozatokat finanszíroz. (Sajtóhírek szerint ezek augusztus közepétől lesznek láthatók.)
A társaság arra is figyelmeztette befektetőit, hogy a legnagyobb bevételt termelő mobilhirdetések dinamikus felfutásának fizikai határai vannak, ugyanis a Facebook-ügyfelek hírfolyamába képtelenség több reklámot belesűríteni a "felhasználói élmény" zavarása nélkül. A közösségi portál aktív használói egyelőre tolerálják a hirdetéscunamit, táboruk a második negyedévben 2,01 milliárdra nőtt.