A WhatsAppra és az Instagramra februárban már megérkezett a „közvetítés csatornák” (Broadcast channels) néven emlegetett funkció, amely új módot kínál a márkáknak a felhasználók elérésére. A legnagyobb közösségi platform sem maradhatott ki, ugyanis a Facebook-oldalak a messengeres üzenetek között érhetik el követőiket – írta meg a HVG.
A csatornákon szöveg, kép, hang is küldhető, illetve szavazás is megosztható. Ezekre az üzenetekre a követők reagálhatnak, de ők maguk nem küldhetnek üzeneteket.
Az új funkció a következő hetekben válik elérhetővé mindenki számára. A csatorna létrehozása után az oldal összes követője kap egy értesítést, és dönthet, hogy szeretne-e csatlakozni a csatornához.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Hiába kapaszkodik a Fidesz, a Tisza előnye nem csökken – itt a friss Republikon-mérés
Váratlan hír: drámai drágulás nélkül vezethető ki az árrésstop
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Bajba került fuvarosok egyenesen Orbán Viktorhoz fordultak
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Sára Botond már megtette az első lépéseket a Fővárossal szemben