A tervek szerint részeként február 17-én éjjel 22 órától február 18-án 12 óráig tervezett rendszerfejlesztést végeznek a Telenor Magyarország ügyfélkiszolgáló rendszerein, emiatt egyes funkciók nem vagy csak korlátozottan működnek majd, illetve telefonos ügyfélszolgálatunkon is korlátozott ügyintézés lesz tapasztalható - jelentette be a cég.
Több funkciót nem lehet ebben az időszakban elérni sem a személyes vagy online csatornán, sem a telefonos ügyfélszolgálaton:
Kapcsolódó
- egyenlegfeltöltés és -lekérdezés,
- adatjegy feltöltése,
- telefonszámla befizetése,
- új szerződés kötése,
- készülékvásárlás,
- sim-kártya cseréje,
- tarifacsomag-váltás,
- MyTelenor applikáció,
- szolgáltatás megrendelése,
- online vásárlás,
- feltöltőkártyás adategyeztetés,
- Expressz kártya regisztrációja.
A rendszerfejlesztés időtartama alatt zavartalanul lehet telefonálni, sms-t küldeni, mobilinternetet használni, illetve működik majd a mobil-parkolás, az sztrádamatrica-vásárlás és a szerencsejáték-megrendelés.
Mivel a fejlesztés időszakosan kényelmetlenségekkel jár, február 18-án, vasárnap nulla és 24 órá között díjmentesen felhasználható belföldi internethasználatot adnak minden ügyfél, amit automatikusan aktiválnak - közölte a Telenor.
Kérik, hogy aki feltöltőkártyáját a napokban kívánja feltölteni, végezze el a feltöltést február 17., szombat 22 óráig.
Fotó forrása: Shutterstock