A felhasználók számára a véletlen reklám-átkattintások bosszantóak lehetnek, ám a hirdetőknek sem túl hasznosak, hiszen a hirdetési kampányt bizonyos számú felhasználóra vásárolják, ez pedig komoly mértékben torzíthatja a statisztikát.
A portál szerint a Facebook változtat: a jövőben nem veszi figyelembe azokat a kattintásokat, ami után 2 másodperccel (vagy még hamarabb) visszatér a felhasználó a lekattintott oldalról. Ilyenkor ugyanis minden bizonnyal egy véletlen átkattintásról van szó, vagyis a felhasználó érdeklődését valójában nem keltette fel a reklám. Ez az új szabály egyelőre csak a kiindulópont, így könnyen lehet, hogy a jövőben ez az érték változik. (Ennek már Zuckerberg sem örül.)
A hirdetők egy része azért aggódik, hogy emiatt más lesz az elérésük, de a Facebook szerint a legtöbb hirdetőnek nincs ilyen véletlenkattintás-problémája.