Egy termék vásárlásánál az egyik legbiztosabb fogyasztói szempont, hogy az adott márkához hűségesek vagyunk-e. Leginkább vállalatok tartják magukat a márkahűséghez, és ebben az előbb említett Samsung és az Apple jól tartja magát.
Úgy tűnik azonban, hogy a Google-nek még van mit fejlődnie abban, hogy a vásárlók lojálisak maradjanak a Pixel készülékekhez. A Phandroid számolt be arról a közelmúltban készült felmérésről, mely szerint a Google Pixel-tulajdonosok 57 százaléka gondolkodik azon, hogy a legközelebbi okostelefon vásárláskor márkát vált.
Ezzel szemben az Apple és a Samsung felhasználóknak egyaránt mindössze a 34 százaléka kacérkodik a márkaváltás gondolatával.
Ugyan a Google telefonjai a hardvert tekintve nem igazán nevezhetők zászlóshajóknak az iPhone-hoz vagy a Galaxy szériához képest, mégis a Pixel az egyik legjobb Androidos okostelefon. A hardveres és a szoftveres megoldások optimalizációja ugyanis az egyik leggördülékenyebb élményt nyújtják az Androidos telefonok között. Lényegében az „androidok iPhone-ja”.
A Google ugyanakkor, mint az Android operációs rendszer fejlesztője, inkább csak egyfajta erőfitogtatásként gyártja a Pixel-telefonokat, hogy a nyílt forráskódú operációs rendszerben rejlő lehetőségeket mutassa be. Erre világít rá az is, hogy a Pixelt igen kevés országban és korlátozottan lehet csak kapni hivatalosan.
Kikapcsolt állapotban is lát már minket a Google
A Google egy, az Apple lokátorához hasonló készülékkeresőt indított el az Androidos rendszereken. Van azonban egy szembetűnő különbség, ami miatt az iPhone-ok rendszerétől markánsan eltér.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább→