Akadozott a Yettel szolgáltatása szombat délelőtt, de a vállalat szerint már elhárították a problémát, és azt kérik, hogy az ügyfelek indítsák újra a készüléküket, vagy helyezzék azokat repülőgép üzemmódba, majd vissza.
Egy tervezett karbantartás során nem várt fejlemény lépett fel, emiatt egyes ügyfelek akadozást tapasztalhattak a szolgáltatásban - közölte Egyed Gábor, a Yettel Magyarország Zrt. senior PR tanácsadója az MTI érdeklődésére. A hibát elhárították.
Legolvasottabb
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Nem sokat ér az emelés, alig pár hónapig húznák ki a nyugdíjasok
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Gigászi kedvezmények várnak a nyugdíjasokra jövőre, ezt nem mindenki tudja