Mostanra már mindenhol helyreállt a szolgáltatás. A probléma abból fakadt, hogy az internetes modemek a viharos időjárás miatti áramszünet után nem tudtak visszakapcsolódni a hálózatra, hozzátéve, hogy nem volt megoldás az újraindítás sem - mondta Kapitány Zoltán.
A kollégák azonnal nekiláttak a probléma megoldásának, ez éjszaka sikerült is. A szolgáltatás kieséséért elnézést kérünk és köszönjük az ügyfelek türelmét, és reméljük, már mindenkinél működik az internet.
A hálózat jellegzetességeiből adódóan elszórtan jelentkezett a probléma. Néhány ezer ügyfelet érinthetett a tíz-tizenkét órás szolgáltatáskiesés - mondta a UPC Magyarország kommunikációs menedzsere az InfoRádiónak.
Arra kéri az ügyfeleket, ha mégsem működik a szolgáltatás, jelezzék a telefonos ügyfélszolgálatunknál. Arra a kérdésre, hogy az ügyfelek kapnak-e kárpótlást, Kapitány Zoltán azt válaszolta, a jogszabály szerint 72 órás szolgáltatáskimaradáson túl jár kompenzáció, ezért általánosságban nem, de hozzátette, egyedi esetek előfordulhatnak.
Elég nagy a hálózat, országszerte több mint háromszáz településen és mintegy egymillió nyolcszázezer háztartásban szolgáltat a UPC. Nekünk is az az érdekünk, hogy minden rendben legyen, de ilyen esetek előfordulnak, az a cél, hogy minél kevesebbszer történjen meg. Folyamatosan fejlesztünk, egyre több településen vagyunk jelen - fogalmazott a kommunikációs menedzser.