Az előfizetők ráadásul arra is panaszkodnak, hogy annyira leterheltek a telefonos ügyfélszolgálatok, hogy már csak a közösségimédia-felületeken tudnak kapcsolatba lépni a céggel - olvasható a portálon.
A ügyfelek szinte kivétel nélkül a vezetékes infrastruktúra elvárttól eltérő működésére hívják fel a figyelmet, így elsősorban az internetszolgáltatás kimaradására vagy lassulására, valamint a tévés platform különböző problémáira. Visszatérő elem az elhúzódó belső hibaelhárítási folyamat, így a szolgáltatások helyreállítása bizonyos körzetekben hosszú órákat, extrém esetben napokat vehet igénybe.
Kapcsolódó
A Vodafone-nál a HWSW megkeresésére nem adtak egyértelmű választ a problémák okát, valamint az azok elhárítását célzó intézkedések kapcsán feltett kérdésre, a Media1-nek küldött reakcióból ugyanakkor arra lehet következtetni, hogy a vezetékes maghálózatot jelenleg még az előző tulajdonos, a Liberty Global üzemelteti, miközben a szolgáltatás minőségéért már az új tulajdonos Vodafone-nak kell helytállnia.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) is azt mondta, hogy megduplázódott a szolgáltatóra vonatkozó panaszok száma a tavalyi év azonos időszakához képest.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

A mellőzött anyák is bejelentkeztek az szja-mentességért

Rossz hírt kaptak a magyar munkavállalók: háromnegyedüket érinti a baj

Pusztító repülőgépeket ont a Boeing: a fegyverkezési láz elérte a vállalatot

Nem egészen az történt az állampapírokkal, amire mindenki számított

Késes támadás Németországban: két ember súlyosan megsérült, egyikük életveszélyesen

Szorít az idő, ezt a betegek érdekében meg kell lépni

Eurómilliárdos veszteséget halmozott fel a Magyarországon is leépítő autóipari beszállító

Brüsszel megunta az óraátállításosdit, el is dőlt a kérdés

Meghökkentően zárult az EU-csúcs, az ukránokon spórolhatnak
