Így a német diszkontlánc így közvetlen versenybe száll az Apple-lel és a Google-lel, rá akarja venni a fogyasztókat, hogy fizetéskor a saját alkalmazására kattintsanak. Az Aldi állítólag egyelőre nem gondolkodik hasonló fejlesztésben - írta a portál a Frankfurter Allgemeine Zeitung alapján.
A saját app előnye, hogy egyrészt a Lidlnek így kevesebbe kerül az elektronikus tranzakció, hiszen nem kell a vásárlási összeg 0,15-0,2 százalékát kifizetnie a tranzakció kezelőjének, másrészt pedig a fizetési lehetőséget egybeépítik a Lidl Plus nevű törzsvásárlói applikációval, ezzel a fizetéshez és vásárláshoz kapcsolt összes forgalmi adatot házon belül tartják. Ezek elemzésével pedig akár egyéni ajánlatokat is adhatnak a vásárlóknak.
Fontos ösztönző lehet, a diszkontcég vevői az adatokért cserébe árkedvezményt kaphatnak.