Már működik a cég IPTV-szolgáltatása, azonban egyes ügyfelek még hibát tapasztalhatnak. A cég azt kéri, hogy ők indítsák újra a set-top-boxukat. Ha ekkor felugrik egy "betöltési hiba" üzenet, a távirányítón nyomják meg a "vissza" gombot!
Az 1414 ügyfélszolgálati szám is újra elérhető, de a megnövekedett forgalom miatt az ügyfeleknek hosszabb várakozási időre kell készülniük.
Kapcsolódó
Korábban mi is megírtuk, hogy a cég ügyfelei áramellátási zavar miatt a vasárnap reggeli órákban az IPTV szolgáltatásban fennakadást tapasztalhattak, egyes csatornák nem voltak elérhetőek. A szolgáltatás 9.15-től már ismét rendben működik, kivéve ott, ahol az IPTV hiba alatt újraindították a set-top-boxot. Korábban az ügyfélszolgálati szám sem volt elérhető.
Legolvasottabb
Karácsonyi sokk: elvitték az orbitális nagyságú főnyereményt
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Hiába mentek utcára a fuvarozók, egy tollvonással pontot tett az ügy végére a kormány
Provokáció vagy véletlen? Lengyel vadászgépek árnyékként követték az orosz felderítőt
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Nyugdíjasok figyelem: itt a bejelentés, ekkor kapnak pénzt 2026-ban
Csilliárdokat keresnek ezek játékosok – ők lettek 2025 leggazdagabb sportolói
Leállították a karácsonykor eltűnt úszók keresését
Egy papír hiánya elég lehet, hogy mindent bukjunk: súlyos tévedésben él sok vásárló