Sorra szűnnek meg az úgynevezett márkázott mobilszolgáltatások Magyarországon. Korábban a Magyar Telekom a Lidllel bontott szerződést, így a Blue Mobile tarifákra november 1-jétől már nem lehet szerződni. A Blue Mobile és a Mol Mobile mellett ilyen konstrukció volt a Telenor-háttérrel rendelkező Red Bull Mobile és a Vodafone-hoz kötődő Postafon vagy akár a Tesco Mobile, mely a legmerészebb próbálkozás volt mind közül, hiszen a szolgáltatást a Vodafone és a Tesco vegyesvállalata üzemeltette, az előfizetők pedig saját előhívószámot is kaphattak a hasonló megoldások közül akkor egyedüliként Magyarországon - olvasható a portálon.
A Telekom és a Mol által biztosított Mol Mobile csomagok kivezetése jár némi kellemetlenséggel, ugyanis a Telekom weboldalán található tájékoztató szerint mindenképpen újra kell szerződniük az ügyfeleknek, ráadásul ezt csak személyesen lehet megtenni, valamelyik Telekom üzletben. Aki december 31-ig nem vált át valamelyik, értékesítés alatt álló Domino díjcsomagra, annak kikapcsolja a szolgáltatását a Telekom.
A szolgáltatás megszűnéséről a Telekom sms-ben, előre értesíti a Mol Mobile ügyfeleket, akik az értékesítési ponton az új szerződés aláírásával egy időben új sim-et is kapnak, valamint meglévő egyenlegüket is átvezetik,.
A 2013-ban megjelent Mol Mobile tarifái, illetve kedvezményrendszere szervesen integrálódott az olajcég Multipont hűségprogramjába, így az telefonálhatott kedvezőbb percdíjjal, illetve küldhetett sms-t olcsóbban, aki rendszeresen a Molnál tankolt. A kedvezményes perc- és sms-díj a szolgáltatás elindulása óta változatlanul bruttó 28 forint volt - a Telekom jelenlegi Domino Fix feltöltőkártyás díjcsomagja bruttó 25 Ft-ért kínálja ugyanezt, az összeg pedig különböző kedvezményekkel tovább csökkenthető.