Marsra magyar! címmel dokukomédia sorozatot indít a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukcióban.
- Az epizódok egyedülálló módon online, az Index.hu-n díjmenetesen lesznek megtekinthetők május 2-től hetente.
- A sorozat célja, hogy kikapcsolódási lehetőségeket nyújtson és megnevettesse a nézőket.
- A Telekom a gyártásában nemcsak támogatóként, hanem alkotóként is aktívan részt vett, sőt, a sorozat univerzuma májustól a márka marketingkommunikációs felületeire is kiterjed majd.
Az elmúlt évtizedben jelentősen átalakult a médiapiac, az emberek már szívesebben töltik az idejüket a szórakoztató tartalmakat kínáló platformokon, mint a hagyományos közösségi média felületeken.
Minden erőnkkel azon dolgozunk, hogy akármilyen nehézséggel is szembesülnek az ügyfelek, számíthassanak a Magyar Telekomra. Ezért vágtunk bele egy szórakoztató filmsorozat elkészítésébe, ami segít az embereknek kiszakadni a mindennapokból, annak ellenére is, hogy nem a tartalomgyártás a fő tevékenységünk.
– mondta Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója.
A Marsra magyar! szereplői a vállalat marketingkommunikációs felületein is visszaköszönnek majd, mert a Telekom „a hétköznapok során felmerülő gondok megoldásának a részese akar lenni”.
A Telekom ezért összeállított egy több mint 80 elemből álló digitális megoldásgyűjteményt, amely a meglévő szolgáltatások mellé kínál díjmentesen igénybe vehető kényelmi funkciókat, hétköznapokat megkönnyítő innovációkat, kedvezményeket és meglepetéseket.
Nem termékelhelyezésről van szó
A hetente új részekkel érkező fikciós sorozat nem márkázott lesz, a Magyar Telekom csupán egy-egy humoros visszavágás erejéig tűnik fel az epizódokban.
A történet középpontjában a gazdaságunk gerincét képező családi kisvállalkozások egyike áll, amelynek az alkalmazottai a kezdeti bénázások után egyre magabiztosabban kezdik használni a digitális eszközökben rejlő lehetőségeket a vállalat túlélése és a saját boldogulásuk érdekében – így jelenik meg a márka a tartalomban.
Hosszú távú együttműködés
Ez egy rendkívüli együttműködés, közösen valami eddig egészen egyedülállót alkottunk, hisz a sorozat epizódjai mellett a Magyar Telekom következő időszakban látható összes reklámját és egyéb márkatartalmait is együtt hoztuk létre.
– tette hozzá Pusztai Ferenc, a KMH Film producere.
Ne feledjék, online lesz nézhető
Az Indexet is üzemeltető Indamedia valamennyi kiadványában szívesen kísérletezik az új formátumokkal, ezért nagy örömmel csatlakozott a kezdeményezéshez.
A kifejezetten az Index.hu felületére televíziós formátumban gyártott, díjmentesen elérhető sorozattal úttörői lehetünk a minőségi szórakoztatás terjesztésének az online felületeken
– tette hozzá Starcz Ákos, az Index.hu vezérigazgató
(Támogatott tartalom)