Az egyeztetésre azért van szükség, mert január 1-jén módosult az előrefizetős SIM-kártyás mobiltelefon-előfizetésekre vonatkozó szabály. A szolgáltatók kötelesek ellenőrizni az új előfizetők személyazonosságát, valamint a már meglévő felöltőkártyás ügyfelek adatait is egyeztetniük kell. Ez több tízezer embert és több millió kártyát érinthet.
Az egyeztetést elmulasztók esetében a szolgáltatók július 1-jével kötelesek megszüntetni a SIM-kártyához tartozó előfizetést.
A Világgazdaság körképe szerint a Vodafone-nál egyelőre személyesen és telefonon, de ígéretük szerint hamarosan online is lehet adatot egyeztetni, a Telenornál egyelőre csak személyesen van erre mód, bár dolgoznak azon, hogy ez telefonon és online is lehetséges legyen, a Magyar Telekomnál pedig online és telefonos egyeztetésre is van lehetőség.
Frissítés!
Cikkünk megjelenését követően a Telenor lapunkat arról tájékoztatta, hogy időközben a vállalatnál is elindult az online platform, ahol feltöltőkártyás ügyfelek egyeztethetik adataikat.Legolvasottabb
Karácsonyi sokk: elvitték az orbitális nagyságú főnyereményt
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Hiába mentek utcára a fuvarozók, egy tollvonással pontot tett az ügy végére a kormány
Nyilvánossá vált Putyin titkos telefonbeszélgetése: hatalmas ajánlatot tett az amerikaiaknak
Újabb 44,9 milliárd forint tűnt el a költségvetésből: magyarok szomorították el Orbán Viktort
Nyugdíjasok figyelem: itt a bejelentés, ekkor kapnak pénzt 2026-ban
Egyetlen mulasztás elegendő: pénzbírság vagy akár rendőri elhurcolás vár azokra a fiatalokra, akik ezt nem teszik meg
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Egy papír hiánya elég lehet, hogy mindent bukjunk: súlyos tévedésben él sok vásárló