A Netflix a francia Carrefour kiskereskedővel egy közös tervet tesztel egy kísérleti projektben annak érdekében, hogy minél több ügyfelet szerezzenek a legolcsóbb előfizetésükhöz.
A Bloomberg emlékeztet, hogy az Amazon már használ egy hasonló modellt a Prime Video előfizetők növelése érdekében.
A bordeaux-i és roueni vásárlóknak havi 5,99 euróért (nagyjából 2200 forintért) kínálják a standard, hirdetésekkel megtámogatott Netflix-előfizetést egy olyan csomagban, amely 10 százalékos kedvezményt is tartalmaz a Carrefour márkájú szupermarket termékekre, valamint ingyenes kiszállítást 60 euró feletti rendelés esetén.
Amennyiben elég felhasználó iratkozik fel a próbaverzióra, akkor egész Franciaországra kiterjeszthetik az ajánlatot.
„Ennek a partnerségnek köszönhetően reméljük, hogy sorozatainkat, filmjeinket és játékainkat még elérhetőbbé tesszük egy új közönség számára” – mondta Laurent Uguen, a Netflix értékesítési igazgatója.
A Netflix már régóta keresi a módját annak, hogy előmozdítsa 2022-ben indult alacsonyabb árú csomagját, amelyet tavaly novemberre világszerte 15 millió ügyfelet ért el.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Belepiszkálnak a szabályokba a B-s jogosítványoknál, ágálnak a szakértők
Kiakadtak a műszerek: olyan sűrű szmog borítja be a fővárost, hogy szigorú forgalomkorlátozásokhoz nyúltak
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Nem érdemes rizikózni: eleshet a nyugdíjától, aki erre nem figyel
Gigászi kedvezmények várnak a nyugdíjasokra jövőre, ezt nem mindenki tudja
Izrael elégtételt vett: levadászták az 1200 áldozatot követelő támadás kitervelőjét