A Netflix 5,1 millió új előfizetőt szerzett a harmadik negyedévben, ami több mint egymillióval haladta meg az elemzői becsléseket.

A Reuters beszámolója szerint mindeközben a vállalat bevétele 9,8 milliárd dollárra nőtt, miközben az üzemi haszonkulcs 30 százalékot ért el, szemben az egy évvel korábbi 22 százalékkal.

A streamingóriás közlése szerint a hirdetésekkel támogatott szolgáltatása a harmadik negyedévben a regisztrációk több mint felét tette ki azokban az országokban, ahol elérhető volt.

„A felszínen a Netflixnél minden a jó irányba mutat. Pénzügyileg a bevételek és az operatív haszonkulcs tovább nő, a kiadások pedig csökkennek” – mondta Mike Proulx, a Forrester elemzője.

Nagyon jó érzéseink vannak az üzlettel kapcsolatban. Volt egy tervünk az üzlet felgyorsítására, és ezt a tervet teljesítettük

– kommentálta a friss eredményeket Ted Sarandos társ-vezérigazgató.

A Netflix a jövőben megpróbálja a befektetők figyelmét az előfizetések számáról más mutatókra terelni, mint például a bevételnövekedés és a haszonkulcsok. A jövő évtől ezért leállítják az előfizetői adatok jelentését.

Emmanuel Macron Emily-nek üzente: ne hagyja el

Emmanuel Macron egy interjúban arról beszélt: keményen fog harcolni azért, hogy a Netflix sikersorozatának helyszínét Párizsban tartsa. Miért? Mert jót tesz a francia turizmusnak.