A streaming-szolgáltató számára már az sem jelent nagy gondot, ha egy időre leiratkoznak róla páran. Legalábbis az Antenna nevű adatelemző cég egy friss elemzésében erre a következtetésre jutott.

A Business Insider azt írja, hogy a kutatás szerint akik 2023-ban leiratkoztak a szolgáltatásról, azok 61 százaléka egy éven belül ismét előfizetett.

Mindez arra mutat rá, hogy a streaming-piacon a vásárlók visszaszerzési arányát tekintve is már egyeduralkodó a Netflix.

Az Antenna az előfizetések helyzetéről szóló éves jelentéséhez a 2023-ban kezdeményezett amerikai lemondásokat vizsgálta, az ingyenes szintek kivételével. A vállalat több millió tranzakciós rekordból származó adatokat használt fel, amelyeket úgy súlyoztak, hogy reprezentatívak legyenek az amerikai lakosságra nézve.

Az Antenna konzekvensen 2 százalékra becsülte a Netflix havi lemorzsolódási arányát, ami jóval kevesebb, mint a versenytársak súlyozott átlaga.

A Netflix az elmúlt negyedévben rekordszámú előfizetővel bővült a legfrissebb számai alapján. A szolgáltató azonban árat emelt azóta.

Rekordot döntött a Netflix a részvénypiacon, nincs megállás a növekedésben

Olybá tűnik, van tere a Netflix további előretörésének, miután a streaming szolgáltató újfent a csúcsot ostromolja tömegesre duzzadt előfizetői bázisával. Nyerő szériában az amerikai vállalat.
Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.