Látványosan megerősödtek az e-kereskedelmi vezetők az idei toplistán, miközben a topvezetők tartották tavalyi arányukat, a véleményvezérek-főszerkesztők és az alapító-innovátorok súlya viszont csökkent - magyarázta az idei listát Simon Krisztián, a Marketing&Média főszerkesztője. Szavai szerint idén nem a tartalom, hanem a digitális technológia kihasználása dominált az értékelésnél.
A 2017-es lista első helyén Palocsay Géza, a Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője áll. A céghez tartozik a Jófogás.hu és a Használtautó.hu, amelyek az indoklás szerint jelentőset fejlődtek a szakember vezetése alatt, árbevételük várhatóan nagyot ugrik majd idén.
A lista második helyezettje Szigetvári József, a Szállás.hu ügyvezető igazgatója, aki a 2016-os negyedik helyéről lépett előre. A harmadik helyre Uj Pétert, a 444.hu főszerkesztőjét választotta a zsűri.
Nőtt a női szereplők aránya a listán az előző évekhez képest: a negyedik helyen D. Tóth Kriszta, a wmn.hu alapító-főszerkesztője szerepel, a hatodik Heal Edina, a Google magyarországi vezetője, kilencedik lett Zalai Ágnes, a Nosalty termékmenedzsere. A Napi.hu-t is kiadó CEMP-csoporthoz tartozó Femina Média főszerkesztője, Rácz Brigitta a 24. helyre került a rangsorban.
A Top 25 - A legmeghatározóbb emberek a hazai digitális piacon teljes lista és ágazati elemzés a Marketing&Média frissen megjelent számában olvasható majd - írja közleményében a lap.
A héten a Napi.hu gondozásában egy másik top 25-ös kiadvány is megjelent: A 25 legsikeresebb győri üzletember című kötetben a megyeszékhely vállalkozói mellett a térség üzleti élete is bemutatásra kerül.