Egy InfoQ-ban megjelent tanulmány szerint a fejlesztők idejének nagyjából ötven százaléka telik hibakereséssel, vagyis debugginggal és javítással, ráadásul hibákat keresni kétszer olyan nehéz, mint kódot írni.
A Rollbar megoldásával a fejlesztőcsapatok valós időben, a szoftverek megírásával egyidőben követhetik nyomon a hibákat és azonnal értesíthetik a megfelelő csapatot, hogy azok javítsák a problémát. Ezzel kellő mennyiségű adatot szolgáltatnak és maga a hibakeresés folyamata is felgyorsul - az így felszabaduló erőforrást új célok elérésére tudják használni.
A Samebugot hárman alapították, Tamási-Irsai Renáta cégvezető, Tamási Árpád technológiai vezető és Poroszkai Dániel vezető fejlesztő. "Büszkék vagyunk arra, hogy a kaliforniai Rollbar csapat tagjaivá válunk és együtt nézünk szembe a gyorsan növekvő piac kihívásaival", mondta Tamási-Irsai Renáta. "Célunk, hogy megváltoztassuk ahogyan a fejlesztők kódolnak és hibákat javítanak azzal, hogy automatikus megoldásokat nyújtunk a szoftveres problémákra olyan formában és ott, ahol azokra szükség van."
"Ez a felvásárlás megszilárdítja a Rollbar vezető pozícióját az ágazatban", ezt Salil Deshpande, a Palo Alto-i Bain Capital Ventures igazgatója mondta, cége hatmillió dollárt fektetett a Rollbarba. "A valós idejű hibakeresés gyorsan válik minden fejlesztő eszköztárának meghatározó részévé, a Samebug technológiájának és szakértelmének integrációjával a Rollbar elsődleges választása lehet bármilyen nagyságú fejlesztőcsapatnak."
A hibák csoportosítása az, ami igazán kiemeli a versenytársak közül és a Samebug technológiájának integrálása még jobbá teszi a szolgáltatást", mondta Brian Rue, a Rollbar vezérigazgatója.