A Spotify fizetős ügyfeleinek száma már eléri a 124 milliót, a teljes felhasználói tábora pedig a 271 milliót - derül ki a cég negyedik negyedévi beszámolójából, melyet a PC World szemlézett. A Spotify bruttó nyeresége 474 millió euróra emelkedett, 77 millió eurós működési veszteség mellett. 2020-ban ennek ellenére újabb podcast-stúdiókba akar fektetni a cég.
A zenelejátszó program esetében azért érdekes, hogy ilyen sokan fizetnek érte, mert az ingyenes szolgáltatás annyiban korlátozott csak, hogy reklámok van, valamint a számok sorrendjét automatikusan megkutyulhatja a Spotify.
A sikert egyébként nem csak az hozta el, hogy egyre többen akarnak kényelmesen zenét hallgatni, hanem részben a podcastek népszerűségének is köszönhető, ezek köré ugyanis nagy és elkötelezett új rajongói tábor kezdett kiépülni.Persze a beszélgetős adások népszerűsége nem csak úgy magától kezdett felpörögni, a Spotify kifejezetten sokat fektetett ebbe a piacba - írja a portál.
Tájékoztatás
A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!