A szeptember 20-án (pénteken) 21:30-tól szeptember 22-én (vasárnap) 18:00-ig tartó karbantartás miatt egyes ügyfélkiszolgálási funkciók nem, vagy csak korlátozottan lesznek elérhetők - idézi a portál a szolgáltatót. Ebben az időszakban az alábbi funkciókat sem a személyes ügyfélszolgálati pontokon, sem interneten, sem telefonos ügyfélszolgálaton nem lehet majd elérni.
- új előfizetői szerződéskötés, áttérés, előfizetői szerződésben foglaltak módosítása (pl. fizetési mód, számlázási cím),
- készülékvásárlás,
- SIM-kártya-csere,
- tarifacsomag-váltás,
- feltöltőkártyás adategyeztetés,
- egyenleglekérdezés,
- Expressz kártya regisztrációja,
- telefonszámla-befizetés,
- kiegészítő szolgáltatások megrendelése, lemondása,
- adatjegyvásárlás,
- MyTelenor applikáció felülete,
- online vásárlás, ügyintézés,
- egyéb szolgáltatás-manipulációs vagy ügyfélnyilvántartást érintő ügyfélszolgálati tevékenységek (ügyféladat-módosítás, -átírás).
A Telenor tájékoztatása szerint az egyenlegfeltöltés szeptember 20-án 21:30-tól szintén minden csatornán szünetel majd, de másnap (szombat) délelőtt 10 órától az Inmedio és Relay újságosoknál, a Kuponportfólió partnerüzletekben, ATM-en és az etopup.hu weboldalon már elérhető lesz. A karbantartás a lakossági és üzleti előfizetői ügyintézést egyaránt érinti.
Az ügyfélkapcsolati fejlesztés alatt a hálózati/hírközlési szolgáltatások elérhetők maradnak, tehát zavartalanul lehet majd telefonálni, sms-t küldeni, mobilinternetet használni, működni fog a mobilparkolás, lehet majd autópálya-matricát vásárolni és a szerencsejátékos tranzakciót bonyolítani - hívta fel a figyelmet a Telenor.