Az Invitel online ügyfélszolgálatának új felülete egy hónapja működik. Az Invitel 2016 nyarán véletlenszerűen kiválasztott - az internetes ügyintézésben nem feltétlenül járatos - ügyfelek bevonásával szemkamerás, mélyinterjús kutatást készített, majd elemezték a hőtérképeket és a cég honlapjának korábbi látogatottsági statisztikáit is. A kutatási eredményekre építve szerkezetileg és arculati szempontból is átalakították, illetve okoseszközökre is optimalizálták az online ügyfélszolgálat felületét. Nem csak formájában és felépítésében, hanem a felhasználói funkciók tekintetében is megújult a rendszer - derül ki az Invitel közleményéből.
Az online ügyfélkiszolgáló rendszer megújítása azért volt fontos, mert az elmúlt években nem csak a technikai lehetőségek, hanem ügyfelek igényei is megváltoztak - indokolta a vállalat döntését Langsteiner Marianne, az Invitel Csoport lakossági és kisvállalati üzletágának vezetője, aki bízik abban, hogy az új struktúra és design, valamint a kibővült kényelmi funkciók az oldalra látogatók és munkatársaik számára is gyorsabbá teszik majd az ügyintézést.
Egyszerűbb lett sok minden
Új online ügyfélszolgálati funkciók révén többek között egyszerűsödött a csomagváltás, a hibabejelentés, a kiegészítő szolgáltatások vásárlása, a számlaegyenleg megtekintés, az ügyfélszolgálati nyomtatványok online kitöltése és beküldése, az elektronikus műsorújság, az edukációs tartalmak elérése és online időpontfoglalás azoknak, akik a számukra legmegfelelőbb időpontban szeretnék várakozásmentesen intézni ügyeiket az Invitel személyes ügyfélszolgálati irodáiban.
Az ügyfelek szeretnek online ügyet intézni
Az Invitel által elvégzett személyes interjúk és a kutatások eredményei azt is megmutatták, hogy az ügyfelek egyre szívesebben és növekvő bizalommal intéznek minél több ügyet online, ha az adott funkciókat könnyen és gyorsan megtalálják a cég honlapján. Az esetek a portfólió sokszínűsége miatt igen szerteágazóak, így az új rendszer legnagyobb kihívása az volt, hogy ezeket úgy mutassák meg az online felületen, hogy a kevésbé jártas- és a tapasztalt felhasználók is pár kattintással elérhessék azokat az információkat, amelyekre az ügyintézés során szükségük lehet.