Hosszabb reklámokkal találkozhatunk a YouTube-on a jövőben, ha a televízión nézzük a tartalmakat – jelentette be a vállalat a YouTube Brandcast eseményen.
- A nézők két egymást követő 15 másodperces hirdetés helyett egyetlen 30 másodperces reklámot fognak látni.
- Nem az összes tartalomnál állnak át erre a módszerre, mindössze a videók legjobb öt százalékát kívánja megcélozni a platform.
A videómegosztó platform azt is bejelentette, hogy elkezdi tesztelni azokat a hirdetéseket, amelyek akkor jelennek meg, amikor a néző megállítja a videót egy telefonhoz csatlakoztatott tévén. Ezt a YouTube „szüneteltető élménynek” nevezte el.
A „felugró reklámnak” az előnye, hogy el lehet utasítani egy kattintással.
Az AdWeek várakozásai szerint valahogy így fog kinézni:
A YouTube a változások bevezetésének pontos idejét egyelőre nem közölte.
A fix reklámok bevezetése közben a hirdetések tiltását is próbálja kiszűrni a vállalat
A vállalat arra figyelmezteti a felhasználókat, hogy „A YouTube-on nem engedélyezettek a reklámblokkolók”, és arra ösztönzik a nézőket, hogy inkább a YouTube Premiumra fizessenek elő a reklámmentes élményért.