Tegnap reggel még egy csalási botránnyal tetézték mindezt. Az amúgy is rossz bőrben lévő bankba azért a biztonság kedvéért még belerúgott egyet a legnagyobb versenytársa, a Commerzbank is. A Bloomberg tudósítása szerint Frankfurtban minden háztartáshoz eljuttatták az új kampányuk szórólapját, amelyen egy férfi épp leszedi a Deutsche Bank logójának utolsó betűjét egy falról, alatta pedig az a szöveg szerepel, hogy "es gibt eine deutsche Bank, die an ihrer Seite bleibt".
Vagyis "egyetlen német bank létezik, amelyik az ön oldalán áll" (az "ön oldalán" szöveg egyébként a Commerzbank mottója). A Commerzbank kitűzött célja az, hogy 2020-ig 2 millió ügyfelet szerezzenek, és megduplázzák a fiókjaik számát, ezzel szemben a Deutsche Bank júniusban bejelentette, hogy 723 fiókjából csak 535-öt tartanak meg év végéig. Az üzenet világos: a Commerzbank a Deutsche Bank helyére pályázik, és a mostani körülmények alapján nem is esélytelenül.
Tájékoztatás
A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!