Az eddigi fehér, lila és rózsaszín színekből álló kombinációból kikerült a lila, helyette sötétkéket használ a jövőben a légitársaság, a gépek festését, a légiutas-kísérők formaruháját és a honlap dizájnját is ezek a színek határozzák meg. Később a gépek belső kialakítását is megváltoztatják.

Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója különjáratú, Varsóba tartó repülőgépük fedélzetén repülési magasságon tartott sajtótájékoztatón azt mondta, 11-12 évvel ezelőtt az volt az álmuk, hogy jobbá tegyék az emberek életét azzal, hogy mindenki számára elérhetővé teszik a repülést. Azóta a körülmények jelentősen megváltoztak, ezért más eszközöket kell alkalmazni, de most elmondható, hogy mindenki repülhet.

Az induláskor meghökkentőnek kellett lenni, ezért választották a lila és rózsaszín színeket, 11 évvel később a piac más lett: az emberek többet akarnak, de a Wizz Air ma azok közé a társaságok közé tartozik, amelyek a legjobban ki tudják szolgálni az igényeket, mert alacsonyan tartják az árakat, de folyamatosan javítaniuk kell a szolgáltatás minőségét.

A Wizz Air járaton bemutatták az új formaruhát is.

A légitársaság kimutatásai szerint 11 év alatt 90 millió utast szállított, 771 millió kilométert repült és 1,1 millió órát töltöttek a gépek a levegőben.

Tájékoztatás

A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!