A tájékoztatás szerint a bővülésben meghatározó szerepet játszott a teljes forgalom harmadát adó magyar piac, ami éves összevetésben 24 százalékos bővülést produkált, és mintegy 9,3 millió eurós bevételt hozott.

A közleményben kiemelték, hogy jó teljesítményt nyújtott a forgalom 7 százalékát kitevő lengyel piac, ahol 30 százalékos bővülést ért el a társaság, és Ukrajnában is 22 százalékos növekedést tudott felmutatni.

A nagyobb forgalom és üzleti eredmény mellett az árfolyamhatások is szerepet játszottak a nyereség ilyen mértékű megugrásában - közölték.

Tibor Dávid, a Masterplast Nyrt. elnöke a közleményben kiemelte, hogy a múlt évben frissített stratégiájuk első eredményei már látszanak, a kedvező piaci hangulatot figyelembe véve a második félévre további dinamikus növekedéssel számolnak.

Az 1997-ben alapított Masterplast-csoport a közép-kelet-európai régió egyik vezető építőanyag gyártó és forgalmazó vállalata. A cégcsoport 8 országban rendelkezik saját tulajdonú leányvállalattal, és további 30 országba értékesíti termékeit.

A Budapesti Értéktőzsdén a prémium kategóriában jegyzett Masterplast részvénye kedden 640 forinton zárt, ami 5 forinttal kevesebb az előző napi záróárnál.

Tájékoztatás

A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!