A Yohoo az elemzői konszenzust bevételi soron minimálisan teljesítette alul (a várt 1,06 milliárd dollár helyett 1,04 milliárd dolláros bevétellel), az egy részvényre jutó eredmény (0,15 dollár) ugyanakkor 18 százalékkal maradt el a várttól (0,18). A részvények árfolyama a zárás utáni kereskedésben több mint 2 százalékos eséssel reagált - írja a Portfolio.hu.
Bevétel és egyszeri tételek nélkül eredmény soron is alulteljesítette a Yahoo a Reuters elemzői konszenzusát. Sőt, az egy évvel korábbi azonos időszakhoz képest is gyengén teljesített a vállalat.
Már három éve, hogy Marissa Mayer (képünkön) átvette a vezetői posztot a Yahoo-nál, akitől azt remélték a befektetők, hogy elhozza a fordulatot a céghez. Egyelőre még nem sikerült megtalálni a növekedés tökéletes motorját. Az olyan területek, mint a mobil és videó, amelyek az elsődleges érdeklődési területek a Yahoo számára, robbanásszerű növekedést mutatnak. De ez még nem elég ahhoz, hogy ellentételezzék a webes display-hirdetések piacának hanyatlását a Yahoo-nál.
A display-hirdetések bevételei (a partnereknek továbbított jutalékok nélkül) 7 százalékkal csökkentek az első negyedévben az előző év azonos időszakához képest, ami már sorozatban a negyedik csökkenő negyedév - olvasható a portfolio.hu-n.
Tájékoztatás
A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!