Szabó Melinda a poszton a vezérigazgatóvá kinevezett Rékasi Tibort váltja, így tevékenysége kiterjed a Magyar Telekom ügyfélszolgálati és személyes ügyfélkapcsolati, műszaki kiválósági, lakossági marketing és értékesítési, lakossági marketingkommunikációs tevékenységek, valamint a márkakommunikáció irányítására.
A szakember marketing szakközgazdászként diplomázott, később MBA fokozatot szerzett. Szabó 1999-ben csatlakozott a Westel900-hoz marketing managerként. 2005-től a T-Mobile marketing igazgató-helyetteseként dolgozott (lakossági és soho szegmensekkel foglalkozott), majd 2008-tól a vezetékes T-Home lakossági szegmens irányításáért is felelt.
Majd 2010 júliusától lakossági marketing igazgatóként folytatta karrierjét a Magyar Telekomnál, ahonnan 2013 októberében szülési szabadságra ment. 2015-ben csatlakozott a Vodafone Magyarországhoz, ahol a teljes B2B szegmens marketingjéért felelt, majd 2016-tól az értékesítési és marketing vezetője lett az SMB szegmensnek.
Fotó forrása: Magyar Telekom.
Tájékoztatás
A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!