Szorosabbra fűzi együttműködését az Atmedia a Printimusszal: a Printimus által értékesített online hirdetési felületek mostantól az Atmedia értékesítési rendszerében is elérhetők. A partnerségtől az Atmedia média portfóliójának bővítésén túl prémium hirdetői és a nagy médiaügynökségek komplex kiszolgálását, míg a Printimus Kft. új piaci szereplők megszólítását, és ezáltal az online felületek értékesítéséből származó bevételeinek növekedését várja. A két sales house közös piaci fellépését tulajdonosi hátterük is indokolja.

Az Atmedia a Printimusszal kötött megállapodásnak köszönhetően az online hirdetési piac 4.-5. legnagyobb szereplője lehet. A kereskedőház tavaly decemberben indított online divíziója a hirdetők részére számos területen meghatározó lehetőséget kínál. Kiemelkedő a 160 ezer havi letöltés illetve az egyedi felhasználók 3,6 milliós száma, de a most megkötött együttműködésnek köszönhetően a videó-indítások tekintetében is az egyik legjelentősebb felhasználói eléréssel rendelkezik. Az Atmedia értékesítési rendszerében ezentúl a Mediaworks, az Inform Média, a Lapcom, a TV2 online, az MTVA online, a Femcafé, az IKO Digital, a Mandiner és a Mindset is elérhető - írják a közleményben.

Tavaly hasonló fuziót hajtott végre az EvoMedia és az Origo hirdetésértékesítője.

Tájékoztatás

A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!