Iparági források szerint az NGM felismerte, hogy a reklámadó nem elég hatékony, rosszul hat a piacra, ezért tárgyalásokba kezdtek a Magyar Reklámszövetséggel (MRSZ) a törvény esetleges átdolgozásáról - olvasható a hvg.hu-n.
Az ügyben az sem segít, hogy az RTL nem hajlandó meghátrálni, sőt Brüsszel segítségét kérte, miközben egyre népszerűbb a kormánykritikus híradója. A Google és a Facebook tesz a magyar törvényekre, viszont a magyar ügyfeleik belefulladnak a papírmunkába.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Nem egyértelmű, hogy a tulajdonosnak joga van eladni a saját lakását
Máris megvan, ki lesz az ideiglenes pápa az egyházfő nélküli időszakban

Németország hamarosan háborúban állhat Oroszországgal, a történelem dadogni kezdett

Sokkoló adatok: ennyivel zuhant Ukrajna lakossága a háború óta

Van valami, amivel sakkban tartja a világot: monopolhelyzetben Kína

Varga Mihály: Fake news, nem lesz itt semmilyen pénzosztás!

A Nemzetbiztonsági Bizottság elé került a robbanó csipogók ügye

Még egy jelentős világszervezet vezetője távozott húsvétkor

Vészhelyzetben a bérlők, több tízezer embert fenyeget kilakoltatás
